Monday, June 15, 2009

MEMORI NAN LALU



Inilah anak bungsuku Nur Radhwa Noor Hashim yang tiada dalam gambar di bawah kerana masih melayan mimpi dan tidur di pagi raya ni.....tak apalah dik. Awak tu masih kecil ye.



Bergambar pada Hari Raya Puasa tahun 2007. Masa ini emak dari kampung Bukit Changgang, Banting Selangor menunaikan ibadah puasa di rumahku di Taman Mawar, Jitra dan seterusnya menyambut Hari Raya disini. Masa ni bawa emak beraya di rumah adik ayah di Taman Jitra dan bergambar bersama keluarga ayah Wan Hussin Wan Din. Semua ada keluarga Wan Iskandar Azam, Wan Affandi Azam, Wan Nasruddin Azam, Wan Rusmini Azam, Wan Saidatul Azam dan Wan Rusmarina Azam. Meriah bersama anak-anak saudara serta sepupu sepapat. Maklumlah bukan senang nak berkumpul begini. Semuga Allah akan terus mengeratkan silatulrahim ini.



Ini gambar kenangan pada Hari Raya 13 Julai 2007 di rumah 30 Taman Jitra, Jitra. Semua ada kecuali anak bongsu Nur Radhwa.
Yang duduk di sofa emak Pn. Jaimah Sipon, emak saudara Pn. Kalthum Abd. Rahman, bapa saudara Wan Hussin Wan Din.
Dibelakang berdiri suamiku tersayang Noor Hashim Hj. Abd. Rahman and me Rodiah Hj. Halim.
Di hadapan anakku yang ke 2 Nur Hasyimah Noor Hashim, anak ke 3 Muhammad Noor Hakimi Noor Hashim dan anak sulungku Nur Rasyidah Noor Hashim.

1 comment:

  1. salam kak...
    sy kwn k.wan rusmarina azam...
    dlu netball sm2 ms sekolah...
    leh x nk dptkn no.fon dia atau fb dia..
    boleh msj kt sy 0124490519
    tq kak

    ReplyDelete