Wednesday, September 30, 2009

FOTO KELUARGA YANG TAK TERNILAI

Amat tak ternilai gambar ini. Ini adalah foto keluarga sebelah ayahku. Datukku Wan Din dan Nenda Che Ah Saad pun dah lama meninggal dunia. Yang tinggal sekarang adalah anak-anak Nenda Che Ah. Yang masih ada Wan Kamaliah(Mak Jang), Wan Yahya(Pak Tam), Wan Hussin(Pak Ndak), Wan Teh Fatimah(Mak Teh), Wan Min (Pak Lang)dan Wan Md Saad(Pak Su). Yang dah meninggal dunia ayahku Halim (Pak Long), Asiah(Mak Ngah), Che Om (Mak Lang) dan Wan Chik (Mak Cik)

Gambar ini di ambil di halaman depan rumah Arwah Tok Wan Din dan Arwah Tok Ah di batu 17Jalan Kodiang, Jitra Kedah. Sekarang ni rumah tersebut didiami oleh Mak Jang Wan Kamaliah Wan Din.

Barisan depan duduk dari kiri:
Wan Affandi Azam Wan Hussin, Wan Iskandar Azam Wan Hussin, Nor Hamidi Din, Wan Yuhainis Wan Yahya, Mohd Rozi Halim, Rodiah Halim, Wan Yuhaida Wan Yahya dan Wan Yazman Wan Yahya

Barisan kedua duduk dari kiri :
Kalthom Abd Rahman + Wan Nasruddin Azam Wan Hussin, Wan Teh Fatimah Wan Din, Jaimah Sipon, Che Ah Saad(meninggal 1993), Wan Kamaliah Wan Din, berdiri Norita Din, Che Aminah, Che Azmi Sipon, hujung duduk Rosnah Din

Barisan belakang dari kiri :
Noraini Osman, Wan Min Wan Din, Wan Md. Saad Wan Din, Halim Tahir(meninggal 2005) + Muzalifah Halim, Wan Md. Aris Wan Yahya(meninggal 1990), Wan Din Wan Yahya(meninggal 1980), Wan Yahya Wan Din, Wan Hussin Wan Din dan Wan Chik (meninggal 1987)

Anak-anak yang duduk dibarisan depan tu semuanya dah berumahtangga dan beranak-pinak dan kini masing-masing telah berusia antara 30an dan 40an. Bapa saudara dan emak saudaraku pun kini masing-masing telah lama pencen dari bidang perguruan telah mempunyai menantu dan cucu.

No comments:

Post a Comment