Monday, October 19, 2009

PERTEMUAN PERTAMA WAY TO ALUMNI 80AN

Tarikh : 17 Oktober 2009 (Sabtu)
Masa : 8.30 Malam
Tempat : Darulaman Golf Club, Jitra Kedah.

WAY TO ALUMNI 80AN - SMJ

Satu pertemuan tak rasmi telah dirancang dengan menghubungi kawan-kawan disekitar Jitra untuk tujuan ini. Setelah pertemuan beberapa kali dengan kawan-kawan di KL dan Jitra pada tahun lalu pertemuan ini mula dirancang untuk menjadikan ia realiti. Kawan-kawan di KL seperti Dillah, Mahdi, Syidiah, Shah, Syikin telah mula bergerak mengesan kawan2 yang lain. Thanks to sweeties Milah kalau tak kerana dia hubungi last year beritahu impian ni....jumpa kawan-kawan pun mungkin setakat bertegur sapa dan kemudian hilang berita begitu saja. Syidiah thanks also to you...kalau hari tu tak bagi respon email tu sampai kini kita tak bersua dan bertemu yang lain. So kawan-kawan kalau ada contact kawan-kawan yang lain hubungilah Diah ok jangan segan-segan.

To YB Zulfitri(Jone)kami amat berbesar hati kerana sudi memberi sokongan dan menaja pertemuan pertama di Darulaman Golf Club, Jitra walaupun amat sibuk dan tidak dapat hadir kerana urusan kerja.

Inilah kawan-kawan yang hadir untuk pertama kalinya membincangkan ke arah ALUMNI kali ni. Berbaju belang Elias, Goh Jit Chor, Shaarani(Lebai), Shukri(Putat), Badrul, Mahdi Dillah, Milah and Me(Rodiah le...)

So pada pertemuan ini kita membincangkan soal bajet,jumlah kehadiran kawan-kawan, mengenalpasti guru-guru 80an, mencari sponsor dan cadangan sumbangan dari setiap ahli RM100(minimum) kalau ada yang nak bagi lebih adalah dialu-alukan. Yang penting sekali akan mengenalpasti cadangan tempat untuk menjayakan Majlis Alumni ni dan lain-lain kerja-kerja skretariat. So untuk progress seterusnya satu pertemuan akan diadakan di tempat kawan kita Mosin di TTDI pada 6 November 2009. Cadangan akan diadakan pada Disember 2010. Dalam tempoh tersebut diharap kita akan dapat membuat persiapan yang sempurna untuk Majlis nanti. Semalam Mosin call tak sabar dia...kenapa lambat sangat tahun depan.... Mosin cadang buat aja kat PJ Hilton dia pun boleh sponsor.Ini good news...kan. So bila 2nd meeting nanti dapat kumpul kawan-kawan kat KL kita can get the result on the issues.


Begitu bersemangat Dillah & sementara Milah kusyuk mendengar pada malam tu.


Putat...cayalah.. paling lawak dia ngan Illias..bila berbincang tengok serius aje....
Mahdi ngan Lebai tak renti-renti gelak dengan gelagat si Putat dan IIlias bila berbicara. Malam balik tak lena dok ingat kat depa.

Illias memang la tak lekang on line ngan Mosin yang sejak siang dok call kami semua. Sayang dia tak dapat turun kalau tidak tentu pecah kat DGC ni. Illias jangan lupa ngan Putat pi CC baca entry ni tau...

Badrul....hampir-hampir tak kenai dah berisi sikit tapi bila dah dengar suara sahlah kamu ni Badrul...he..he..and kawan-kawanku yang comel lote Milah & Dillah. Tersenyum puas dapat bertemu pada kali ini.

No comments:

Post a Comment