Saturday, January 21, 2012

SELAMAT TAHUN BARU 2012 DAN HAPPY CHINESE NEW YEAR 2012

Setelah sekian lama aku tak sempat nak update blog ni....kesibukan masa untuk mengurus keluarga dan memenuhi tuntutan tugas di pejabat menyebabkan aku "mengambil cuti yang lama" untuk berblog...tut..tut..dah masuk tahun 2012..tahun baru..yang saban tahun penuh dengan cita2 dan azam baru...aku berdoa semuga tahun ini Allah panjangkan umurku untuk meneruskan sisa hidupku dengan berbakti kepada agama, keluarga dan negara serta permudahkanlah kehidupan aku dan keluargaku di atas dunia yang pinjam-pinjaman ini begitu juga di akhirat kelak...Amin....

Tup..tup...dah masuk pula sambutan CNY betapa cepatnya masa mula berlalu...aku mengambil kesempatan mengucapkan Happy Chinese New Year kepada rakan2 berbangsa Cina..semuga tahun ini akan menjadi tahun yang lebih baik dari tahun yang sebelumnya...

No comments:

Post a Comment