Tuesday, August 11, 2009

Botanical Skin Care

Bagaimana untuk dapatkan kecantikan anda di alam semulajadi? Cubalah setiap produk dalam koleksi Mary Kay Botanical Customized Skin Care mengandungi kompleks Bio-Enriched suatu sebatian ramuan berkhasit yang mengandungi ginseng, delima dan oat.

Untuk memperolehi kulit yang kelihatan sihat dan seimbang mungkin boleh mengelirukan. Adakah anda menyapu lapisan pelembab yang lebih tebal untuk kulit kering? Elakkan pelembab sepenuhnya jika kulit anda berminyak? Mungkin abaikan terus penjagaan kulit bagi kulit normal? Sesungguhnya semua ini boleh menyebabkan ketidakseimbangan yang lebih teruk.

Sebaliknya tinggalkan teka-teki penjagaan kulit anda dan pilihlah Botanical Skin Care seperti dibawah ini. Ia memberi hasil yang di individukan dengan alam dan sains dalam keharmonian yang sempurna. Anda boleh pilih formula untuk jenis kulit anda - kering, normal atau berminyak - dan pembersih, masker, penyegar dan pelembabnya untuk bertindak memberikan apa yang benar-benar diperlukan untuk menyeimbangkan kulit anda dengan cantik. So marilah cuba produk dibawah ni... best tau.



FORMULA 1
Untuk kulit kering, bunga raya ditambah kepada semua produk F1 kerana faedah antioksidan dan antiperadangannya untuk melegakan rasa ketat dan kemerahan.



FORMULA 2
Ekstrak putih pokok bic ditambah ke dalam ssemua produk F2 untuk keseimbangan yang cantik kerana ia meningkatkan proses semula jadi kulit untuk memberi tenaga dan mencergaskan kulit.



FORMULA 3
Untuk kulit berminyak, witch hazel ditambah ke dalam semua produk F3 untuk mengawal penghasilan minyak sebagai detergen lembut. Dengan kandungan taninnya yang tinggi, ia membantu mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas.


84% wanita berkulit kering yang menyertai ujian mengalami kulit yang lebih lembut.

94% wanita berkulit normal yang menyertai ujian menyaksikan kulit yang kelihatan sihat.

81% wanita berkulit berminyak yang menyertai ujian mengalami kulit yang lebih seimbang.


CLEANSER 1,2,3 = RM65

MASK 1,2,3 = RM 75

FRESHENER 1,2,3 = RM65

MOISTURIZER 1,2,3 = RM80

No comments:

Post a Comment