Tuesday, November 17, 2009

BIRTHDAY WISH

Entry kali ini khas buat semua family dan rakan taulan yang mengingati ulang tahun kelahiran yang hampir menjangkau setengah abad....dan tak lupa pada kawan-kawan di alam persekolahan dulu yang telah bertemu kembali baru-baru ini kerana sudi mengingati tarikh ini...


Terima kasih abang belanja pizza...


Terima kasih atas ingatan from Tn. Hj. Zaini Nasri


And special flowers dedicated to me

Terima kasih bebanyak kepada suamiku (Noor Hashim) serta anak-anak (Along, Angah, Kimi and Wawa) yang mengingati ulang tahun kelahiran minggu lalu. Its really fun gathering with family having pizza hurt, watching movie and so on. Thanks for all birthday gift and all birthday wish asspecially from Salmah Gee, Mun, Kmilah, Dillah, Shidiah, Liza, Azie, Khanim, Zarin, En. Zaini, Dr.Faudz,D'Eagle Team Selina, Saiful, Kak Jah, Awon, Pn. Faridah and lain-lain yang mungkin tertinggal sebut kat sini. Mendoakan kesejahteraan hidup dunia & akhirat, panjang umur, dimurahkan rezeki dan diberkati Allah Taala amat besar ertinya. Semuga Allah SWT juga memberkati kalian sepertimana yang kalian doakan.



A simple gathering with family

Pizza, sup and some fruits dah cukup untuk diet family



Rutin Sup yang menjadi kegemaran family disebelah malam tanpa nasi....Sup ni dibuat sendiri balik dari ofis hari tu..sebab my family memang tak suka sup yang di order dari kedai.

No comments:

Post a Comment