Saturday, April 24, 2010

Peristiwa 24 April.....

Coretan 24 April....Ulang Tahun Perkahwinan, Kematian, Khidmat Masyarakat dan Hari Jadi

24 April adalah Ulang Tahun Perkahwinan yang ke 18. Kebetulan jatuh pada hari minggu iaitu Sabtu aku dan husband memang cuti....anak-anak pun semua ada. So the best way kami raikan dengan solat syukur pada Allah Taala yang telah memberkati usia perkahwinan dalam keadaan aman dan sejahtera serta mengurniakan empat cahaya mata yang sempurna...... Alhamdulillah..So kami gather-gather dalam suasana yang santai bersama anak-anak.....

NOOR HASHIM HJ.ABD. RAHMAN & RODIAH HJ.HALIM

Dan pada waktu yang sama aku menerima berita sedih tentang kematian jiran lama iaitu Pak Bidin yang kami kenali sebagai seorang yang sangat peramah, baik hati dan sentiasa mengambil berat tentang jiran tetangga semasa kami tinggal kat Taman Suria. Arwah meninggal kerana serangan jantung secara tiba-tiba. Ya Allah didoakan semuga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang soleh.

Sebelah petang aku ke Paya Pahlawan Lake Resort dengan AJK program "JOM BALIK SMJ" , Cikgu Joe, Rusma, Rusnah, Sabri and Fadzil melihat tempat untuk program "Sembang & Santai" yang akan diadakan pada malam 5 Jun 2010 nanti. At the same time we have a meeting to report the progress of the programme.


Rusma Abu Hassan dan Che Rosnah

Sebelah malamnya...yang paling best menerima kunjungan dari KMilah.....very.....very sori Happy Birhday KMilah. Mati2 ingatkan your birthday lagi 2 hari...rupa-rupanya bila bagi tau hari ini ulang perkahwinan kami....KMilah kata tak ingat ke hari birthday dia..ya Allah konon nak suprise bagi birthday present awai.....ha....ha...ha...dah nyanyuk... tak tengok dairi ...dalam tu dah terang2 tulis 24 April...... KMilah...didoakan semuga Allah merahmati kehidupan berkeluarga, mengurniakan kesempurnaan kesihatan dan memberkati rezeki KMilah dunia akhirat. Amin.


Me and Jamilah Rejab


Jamilah dropby all the way from Changlun to Penang

Thanks KMilah sudi singgah kat rumah setelah penat seharian mencari ilmu..Rasa sungguh seronok dapat meraikan teman pada hari yang istimewa.

2 comments:

  1. ishhhh...kembangnya kita...macam double cheese burger!
    Thanks for the lovely dinner and cute gift.

    ReplyDelete
  2. terima kasih bebanyak pasai sudi singgah kat umah...he..he...takuut...jadi donat pulak pas ni....apa-apa pun janji kita sihat....

    ReplyDelete