Monday, July 6, 2009

ALAM KECANTIKAN MARY KAY

ALAM MARY KAY : WARNA YANG MENAWAN : PENJAGAAN KULIT YANG HEBAT

MARY KAY nama amanah global dalam mengahsilkan warna yang menawan dan produk penjagaan kulit yang hebat selama lebih daripada 45 tahun. Mary Kay terpilih sebagai jenama jualan terbaik dalam katogeri gabungan penjagaan kulit muka dan warna kosmetik.

Dari produk penjagaan kulit yang sungguh berkesan dalam memberikan kebaikan melawan penuaan, mekap mengikut trend dan produk penjagaan badan yang memanja dan melindungi kulit, anda memperolehi rutin kecantikan yang tersendiri yang sesuai mengikut keperluan anda.

Set TimeWise Miracle ialah koleksi premium produk melawan penuaan yang bertindak secara hebat. Set ini menggunakan sains penjagaan kulit terkini untuk membawa penampilan kulit yang lebih muda seperti yang anda hasratkan. Anda pasti akan suka kepada apa yang anda lihat.....kurang garis halus dan kedutan, kulit lebih anjal dan tonanya lebih sekata.

The Miracle Set contains the 3-in-1 Cleanser, Age-Fighting Moisturizer, Day Solution SPF25 and Night Solution.


TimeWise® 3in 1 Cleanser 127g RM105

3-in-1 Cleanser

Ianya adalah satu produk yang melakukan tiga kerja untuk membersih, mengelupas dan menyegarkan kulit anda dalam satu langkah mudah. Didapati di dalam dua formula iaitu untuk kulit Normal hingga Kering atau Kombinasi hingga Berminyak


TimeWise® Age Fighting Moisturizer 100ml RM115

Age-Fighting Moisturizer

Melembap dan melembutkan kulit anda dengan TimeWise Age-Fighting Moisturiser. Ia membekalkan penghidratan 10 jam denan kompleks berpaten yang membawakan hasil yang ketara. Pilihan formula dari kulit Normal hingga Kering atau Kombinasi hingga Berminyak


TimeWise® Day Solution SPF25 29ml RM150

Day Solution SPF25

TimeWise Day Solution Sunscreen SPF 25 menghalang ancaman sinar UVA/UVB untuk membantu mencegah garis-garis halus dan pewarnaan tidak sekata sebelum ia berlaku. Peptida yang menenangkan juga membantu melegakan garis-garis ekspresi


TimeWise® Night Solution 29ml RM150

Night Solution

TimeWise Night Solution memberikan sistem pembekalan mikro kapsul Nutribeads yang mengandungi vitamin dan antioksidan bergabung dengan peptida penguat kolagen untuk membantu memudarkan garis-garis dalam dan kedutan
Set Miracle (untuk kulit normal dan kering) adalah koleksi premium barangan anti-penuaan yang saling bekerjasama. Set ini adalah koleksi premium produk penentang usia yang bertindak bersama untuk membawakan hasil yang cantik dan berupaya meremajakan kulit anda. Ia adalah produk anti penuaan yang luar biasa dari Mary Kay. Ia menjadikan kulit lebih muda. Set ini direka khas utk membantu menghapuskan tanda penuan dan menampilkan kulit yang lebih berseri . Pembersih boleh tahan sehingga 5-6 bulan, pelembab 8-12 bulan dan Day and Night Solution 4 bulan mengikut jumlah yg di ambil.

Hasil ketara yang diperolehi dari ujian klinikal.

83% telah menunjukkan pengurangan garis-garis halus dan kedutan.
25% peningkatan dari segi keanjalan kulit.
100% menunjukkan kulit yang lebih lembut dan halus.
46% penambahbaikan dari segi nada kulit




HASIL KETARA YANG PATUT DIPERKATAKAN
Gunakan Set Miracle setiap hari dan anda akan memperolehi hasil seperti yang disaksikan oleh seorang ahli dermatologi pada ahli-ahli panel yang terlibat dalam kajian selama 12 minggu.

ELOK DISEBUT

Anda harus berterma kasih kepada wanita kerana banyaknya kemajuan sains dan perubatan. Walaupun mereka tidak menyumbang secara lansung seperti ahli sains dan doktor, mereka bertindak sebagai pengguna yang berpengaruh, membuat permintaan lebih-lebih serta cara yang lebih baik demi kecantikan mereka.

Suatu pencapaian cemerlang untuk kecantikan sejati ? Tak perlu mengeluarkan wang yang banyak. Mikrodermabrasi di rumah saja.

Gunakanlah Set Time Wise Microdermabrasion. Ia menggunakan hablur aluminium oksida yang sama digunakan oleh ahli dermatologi tetapi pada harga yang berpatutan. Anda akan dapat saksikan hasilnya dengan segera, tidak perlu temujanji. Menentang garis-garis halus, mengecilkan pori dan peroleh kulit yang cantik licin - serta-merta. Malah dalam satu kajian pengguna, 64% pengguna menyaksikan penambahbaikan segera pada kulit mereka. Dan faedahnya bertambah baik lagi dengan penggunaan secara tetap.

TimeWise® Microdermabrasion
Step 1: Refine 57g RM165

TimeWise® Microdermabrasion
Step 2: Replenish 29ml RM155

FUNCTIONS/BENEFIT:
Step 1 : Fight fine lines
Step 2 : Refine pores
Both steps to achieve beautifully smooth skin - immediately

No comments:

Post a Comment