Tuesday, July 7, 2009

Kursus Essential Step to Reach Success (ESRS)


Grace sedang mengendalikan satu sesi kursus

Menghadiri kursus ESRS di Training Centre Juru pada 25 - 26 Jun 2009. Kursus terbuka kepada semua Perunding Kecantikan Baru yang mendaftar dalam tempoh tiga bulan pertama. Telah selesai menghadiri kursus,megambil bahagian dalam aktviti dan tugasan maka pada hari kedua kursus telah di tauliahkan dengan sijil. Pelbagai faedah diperolehi antaranya mendapat Hadiah tugasan khas, Sijil Tamat Kurusu, pin Eksklusif ESRS dan baucer produk bernilai RM200 yag boleh ditebus dengan pesanan 350 mata jualan peribadi pesanan.



Bersama Pengarah Jualan Kawasan Penang Grace, Aile and Salina setelah tamat kursus selama 2 hari. Pamy dikiri and me dikanan



Geta and Me tumpang duduk disebelah..target nak jadi Pengarah cam dia orang jugak

Teringat kata Mary Kay Ash dengan Golden Rule nya. Berilah keutamaan kepada kepercayaan kepada tuhan, diikuti dengan keluarga dan kerjaya di tempat ketiga. Apabila kita meletakan susunan hidup ini mengikut susunan yang seimbang..semuanya akan berjaya. Well I nak berani bermimpi dan menemui potensi diri yang tanpa batasan...mulakan langkah sebagai Perunding Kecantikan Bebas Mary Kay.

No comments:

Post a Comment